Telefon: 0720 111 222

Transport gratuit la comenzi de peste 500 RON

Depozit EU 🇪🇺

Ajutor Clienti

Echipa noastră de asistență este întotdeauna aici pentru a te ajuta.

Întrebări frecvente despre achiziții

Plata si Transport

Comanda ta va fi livrată în termen de 24-72 de ore de la confirmarea acesteia.

Contul tău se creează automat în timpul procesului de achiziție a unui produs. Nu este necesar să te înregistrezi separat.

Îți poți schimba adresa de livrare din secțiunea Contul meu, accesând meniul Adrese, sau in timpul plasarii unei noi comenzi.

Poți urmări starea comenzii tale din secțiunea Contul meu, unde vei găsi informații actualizate despre livrare prin link-ul de urmarire colet.

Nu, nu stocăm informațiile tale de card pe serverele noastre. Plățile sunt procesate securizat prin Stripe, unul dintre cei mai siguri și performanți procesatori de plăți din lume, folosind criptare de 128 de biți.

TVA-ul este inclus în prețul produselor. Costul transportului este suportat separat de client și se afișează la finalizarea comenzii.

Livrăm în toată România prin curierii disponibili, afișați pe pagina de finalizare a comenzii, iar costul transportului va fi calculat în funcție de locația ta.

De obicei, toate produsele sunt livrate într-un singur colet, dar pot exista excepții în funcție de disponibilitatea de moment a produselor.

Dacă trebuie să schimbi un produs

Retur si Schimb

Conform legislației din România, ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile de la primirea coletului. Totuși, costul de livrare pentru retur va fi suportat de tine, clientul.

Acceptăm retururi pentru produsele nedeteriorate și neutilizate în termen de 14 zile de la primire. Te rugăm să te asiguri că produsele sunt returnate în ambalajul original. Pentru detalii complete, consultă pagina noastră de Politica de Retur.

Ne cerem scuze pentru inconvenient. Dacă ai primit un produs greșit, te rugăm să ne contactezi imediat la serviciul de suport clienți, iar noi vom organiza înlocuirea produsului fără costuri suplimentare.

Ne pare rău pentru orice neplăcere. Dacă ai primit un produs deteriorat, contactează-ne cât mai curând cu poze ale produsului, iar noi vom aranja un retur sau o înlocuire gratuită.

După ce ai primit autorizarea de retur, îți vom furniza adresa exactă la care trebuie să trimiți produsul. Vom include și instrucțiuni detaliate pentru a asigura o procesare rapidă a returului tău.

Poți contacta echipa noastră de suport clienți fie prin email la [adresa noastră de email], fie telefonic la [numărul nostru de telefon]. Suntem aici să te ajutăm cu orice întrebare sau problemă.

Dacă ai introdus o adresă greșită, contactează-ne cât mai curând posibil. Dacă comanda nu a fost încă procesată, vom putea corecta adresa. După procesare, s-ar putea să fie necesar să ne coordonăm cu curierul pentru corectarea adresei.

Dacă dorești să modifici sau să anulezi o comandă, te rugăm să ne contactezi imediat. Dacă comanda nu a fost încă procesată, vom putea face modificările necesare. După ce comanda este în curs de livrare, nu mai putem face schimbări, dar te putem ajuta cu un retur.

Transport Gratuit

La comenzi de peste 500 RON

Retur 14 zile

Primesti banii inapoi

Garantie 2 ani

Garantie de 24 luni in Romania

100% Plata Securizata

MasterCard / Visa